piątek, 11 sierpnia 2017

Konkurs dla startupów, deweloperów oprogramowania i studentów IT???

Cześć myszeczki :) Związku z tym, że ranny ze mnie ptaszek bo dużo  w ciągu dnia się u mnie dzieje postanowiłam z czystej ciekawości napisać o pewnym konkursie jako, że sama czasami w jakiś uczestniczę :) Osobiście nie znam żadnego inżyniera, który byłby zainteresowany takim konkursem aczkolwiek być może wśród was są takie osobistości?? 
Jeśli tak to zapraszam na stronę INNOVMATCH by wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest nagroda pieniężna:)! 



Co trzeba zrobić i dla kogo konkurs jest skierowany?

Dla kogo??

Mile widziane są 

O co chodzi??



Nie będę ukrywać iż osobiście i tak mało mi to mówi bo żaden ze mnie biznesmen ale być może wśród was są takie osoby, które nie boją się nowych wyzwań? 


13 komentarzy:

  1. też czytałam o tym konkursie, ale dla mnie to czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sprawdzę o co chodzi z tym konkursem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy konkurs, podam dalej informację. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem fajna sprawa dla osób zainteresowanych.
    Od razu bym się skusiła, gdybym miała fajny pomysł ;)
    Pozdrowionka piątkowe :) Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mnie, ale wiem komu powiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że jest coraz więcej konkursów, gdzie młodzi ludzie mogą się wykazać. Oni mają potencjał a czasami on jest hamowany przez pracodawców. Niech się rozwijają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią zerknę na tą stronę konkursową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia wszytskim! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*