piątek, 2 października 2015

ABC mojego stylu-książka :P


Wczoraj przedstawiłam wam krótko szkicownik, gdzie każda z was lub każdy z was może poczuć się jak największy projektant mody. Dzisiaj krótko wam przedstawię książeczkę, która nadaję się nie tylko dla młodych kobiet ale i dla tych nie co starszych. Dlaczego? 



W pięknie oprawionej różowej okładce znajdziemy wiele stron poświęconych  modzie, a dokładnie temu jak dobrać  strój do naszej sylwetki, a jak wiemy jest kilka typów kobiecych sylwetek. Ale, ale nie tylko dowiemy się jak zamaskować makamenty naszego ciała ale i również jak wydobyć to co jest piękne.
Dodatkowo książka podpowie nam jak ubrać się na imprezę , czy wspomoże doborze garderoby na ważne spotkanie. 


Do kształtu twarzy do bierze idealną czapkę na zimę-co wiemy czasem bywa meczącym i przymusowym zakupem ;) 
Ale to nie wszystko!
Jak dobrać fryzurę, jakie spodnie założyć, jakie okulary do mnie pasują? ABC mojego stylu to nie tylko książka i poradnik ale pełna pomoc w codziennym  życiu kobiety!  No bo nie jak to inny chcemy zawsze wyglądać dobrze ;P?


Podsumowując: Tą książkę trzeba złapać w ręce i samemu przekonać się o jej wielkiej wartości dla nas:) 

Dziękuję wydawnictwu kaktus za możliwość poznania tej znakomitej książeczki. 


26 komentarzy:

  1. Muszę ją kupić ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wydaję się bardzo fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już chyba za stara jestem na takie "poradniki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na co to już ludzie nie wpadną :)
    Sama chyba się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem fanką takich książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeglądałam ją w empiku i mogłabym ją dostać, kupić byłoby mi szkoda :s Mam za dużo tytułów do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałyśmy taką kupić naszej małej kuzynce :) Ale ostatecznie wybrałyśmy nieco inną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może się spodobać miłośniczce mody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa książka, choć nie są to moje klimaty :)
    ja uwiebiam fantastykę <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna, widziałam ją kilka razy, ale raczej nie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna choć ja jestem za stara na to :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna książka :) czekam tylko aż będę mogła gdzieś ją dorwać

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam podobną i bardzo mi się podobała :) Rozglądnę się.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna! już któryś raz je widze i strasznie mi się podobają te serie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.