wtorek, 18 sierpnia 2015

SPECJALISTYCZNE MYDŁO ANTYBAKTERYJNE PRZECIWPOTOWE-Balnea;Barwa. ♡ (●´□`)♡


Czy mydło antybakteryjne przeciwpotowe może różnić się od innych mydeł? 
Oczywiście, że tak:) 
Co wyróżnia te mydło od innych? 
O tym dowiecie się za chwilę. 



Specjalistyczne mydło antybakteryjne przeciwpotowe znajdziemy w kartonowym małym opakowaniu, który zawiera  charakterystyczny nadruk w postaci papużki, która właśnie kojarzy się z marką barwa;i zapewne nie jedna z was miała do czynienia z siarkową mocą ;) 
Szata graficzna jest prosta, a przede wszystkim bardzo czytelna, informację znajdujące się na opakowaniu są bardzo pouczające tzn. wszystko co powinniśmy wiedzieć o kosmetyku dowiemy się własnie z tego małego i niepozornego kartoniku. W kartonie znajdziemy mydełko, które jest zafoliowane. 


Mydełko jest koloru białego, zapach naturalnie delikatny.
 Mydło bardzo dobrze się pieni i należy do mydełek bardzo wydajnych.


Działanie:
Na pewno dobrze oczyszcza skórę ciała, nie podrażnia i nie przesusza, a więc  czym się dodatkowo różni? Neutralizuję brzydki zapach potu. Zapewne nie raz zdarzyło wam się bardzo mocno spocić i nie zbyt pięknie pachnieć...:( Na całe szczęście to mydełko pozwala nam zapobiec temu przykremu zdarzeniu właśnie, dzięki eliminacji bakterii, które są sprawką tego przykrego zapachu.  Jeśli czasami dobre anty spiranty  to za mało to jak najbardziej polecam wypróbowanie tego mydełka. 


Mydełko przetestowałam ,dzięki uprzejmości portalu http://udziewczyn.pl/


25 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam takiego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem zwolenniczką produktów hamujących wydzielanie potu :P Jest to raczej niezdrowe dla organizmu. Uwielbiam za to naturalne dezodoranty ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za mydełkami w kostkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, że coś takiego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam takiego mydła, ale raczej się na nie nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam mydło z tej samej firmy, ale siarkowe i byłam bardzo zadowolona!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio bardzo polubiłam mydełka, więc może i to kiedyś do mnie trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za mydłami tego typu ^^"

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą firmę, jednak mydełka jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o takim mydełku, ale skoro działa to muszę koniecznie go sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kuję je jak tylko spotkam stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wczesniej go nie widzialam, ale to chyba produkt nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już o nim czytałam niedawno i była to recenzja pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe mydełko, może kiedyś skuszę się. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wygląda i działanie przeciwpotowe warte wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałyśmy już kiedyś takie mydełko :) Musimy je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.