poniedziałek, 26 stycznia 2015

Neutral, Antyperspirant roll - on


Neutral, Antyperspirant roll - on jest to produkt, który po raz pierwszy zobaczyłam ,dzięki portalowi  http://udziewczyn.pl/ wcześniej nawet nie wiedziałam ,że ta marka istnieję ;P  
Bardzo się cieszę z tego poznania bo to naprawdę przyjemny antyperspirant pod paszkę ;D 




Antyperspirant jest bezzapachowy, nie podrażnia skóry, nie klei się przez co bardzo fajnie się go używa. 
Idealny jest na co dzień bo przy większym wysiłku nie sprawdzi się  dobrze w ochronie przed poceniem.  


Nie zauważyłam minusów chociaż, gdzieś doczytałam, że ponoć skład (pierwszy) nie jest zbyt pochlebny-nie wiem bo składami się nie interesuję;P 


Ps. Jeśli macie ochotę na konkursy to zapraszam KLIK

19 komentarzy:

  1. ja też nie interesuję się składami:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz go widzę. Ja wolę jednak dezodoranty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakaś aferka z nimi wcześniej była mała,
    w sumie jeszcze nie używałam nic tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie ta marka, ale bardziej produkty do prania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Produktów Neutral jeszcze nie miałam i średnio mnie kuszą do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się tak zakochałam w garnieru, że nie widzę opcji zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się polubiłam z nowym garnierwm w kremie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam - może kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chyba jednak wolę zapachowe antyperspiranty. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go, ale lubie tak jak niektóre osoby zapachowe antyperspiranty, takie orzeźwiające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam produkty tej firmy w Rossmannie ale jakoś mnie nie kuszą :) Ostatnio nie do każdego posta można dodać komentarz :/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam go, pierwszy raz spotykam sie z tą firma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam ostatnio w rossmannie tę serię i właśnie się zastanawialam czy by sobie nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam nowy roll-on Garniera i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. używam od czasu do czasu, ale zdecydowanie wole na codzień dezedoranty, wydają mi sie bardziej skuteczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.