czwartek, 8 maja 2014

Wyhodowałam kiełki rzodkiewki ;)

Cześć ;)
Pamiętacie jak w jednym ze swoich postów KLIK wspominałam o tym ,że dostałam paczuszkę od http://www.kielkismaku.pl/ i miałam możliwość pobawienia się w ogrodnika bez brudzenia w ziemi:P?? 


Po tych wszystkich czynnościach czyli, moczenia, namaczania itd po trzech dniach moje małe nasionka zaczęły kiełkować.






Potem już było tylko trzeba czekać na porządne kiełki aby można je było zjeść ;) 
W smaku niczym się nie różnią od naszej zwykłej czerwonej rzodkiewki, czyli są lekko ostre ale w bardzo przyjemny sposób. 
 Pachną również jak rzodkiewka. 

Czy polecam?
Pewnie!
Warto czasami zjeśc coś swojego hi hi 




Kiełki rzodkiewki możecie zakupić np  Tutaj lub wybrać sobie inne do wyhodowania bo jest ich naprawdę  pełno.
 JA osobiście się zastanawiam nad kilkoma ;)
 


29 komentarzy:

  1. ja hoduję kiełki w słoiku. ładnie Ci wyrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku tylko szczypiorek :D. Ale może od babci podkradnę trochę kiełków ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. mam swój ogródek z warzywami i ich smak nie ma porównania do tych ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ... Mogą być fajne do jakiejś sałatki

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe nawet nie wiedziałam że takie coś istnieje:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kiełki! Na kanapki, do sałatki... Pychota. Najlepsze są zdecydowanie rzodkiewkowe, ale słonecznikowe też są smaczne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za kiełkami, ale może coś innego wychoduję, bo sklep ma fajną ofertę ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : KLIK 

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kiełki, hoduję rzeżuchę w ogródku :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. tez przymierzam sie do takiej hodowli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiełków rzodkiewki to jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno swoje lepsze niż kupne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm. I wykiełkowały. ^^ XD
    Wygląda świetnie, a skoro smakuje też dobrze... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. często na zabawach dodają je do zimnej płyty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. często kupuję, a z własnej hodowli miewam tylko rzeżuchę
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszelkie kiełki, te rzodkiewki są bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam okazji ich jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiełki rzodkiewki to moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiełki rzodkiewki i słonecznika to moje ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam kiełkownicę i jest to o wiele wygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.