piątek, 28 marca 2014

Orzeźwiające Masło do Ciała-PAT&RUB-czy 15 dni to wystarczający czas na opinię?




Zazwyczaj staram się aby moja opinia na temat kosmetyku pojawiała się po miesiącu bo jak wiemy tyle mniej więcej trwa zrzucenie starego naskórka i pojawienie się nowego co zwiększa widoczność oznak działania danego produktu  jednak tym razem postanowiłam zrobić mały wyjątek ponieważ Orzeźwiające Masło do Ciała działa już od pierwszego zastosowania!


W pierwszej chwili czytając zapewnienie od producenta (... Efekt zauważalny jest już po pierwszym użyciu....) nie chciałam w to uwierzyć ale już pierwsza aplikacja masła na ciało zmusiła mnie do tego ;)






  1. Ciało jest idealnie nawilżone i gładkie!
  2. Brak jakikolwiek podrażnień-idealnie nadaję się do stosowania po depilacji mechanicznej!
  3. Skóra jest bardziej elastyczna.
Nie wiem jak to masło to robi ale robi! Zapewne to zasługa aktywnych składników :)



Trzeba tutaj również wspomnieć o wspaniałej lekkiej i kremowej konsystencji orzeźwiającego masła do ciała  ponieważ ona idealnie rozprowadza się na ciele nie pozostawia żadnych tłustych plam tylko lekki delikatny film ochronny,  który w żadnym wypadku nam nie przeszkadza ,a dodatkowo sprawia iż cytrusowy zapach na naszej skórze jest dosyć intensywny jakbyś się popsikali jakąś mgiełką.  




Istotnym faktem jest to iż masła nie trzeba stosować codziennie (idealny dla leniwców) ponieważ jego działanie nawilżające trwa naprawdę długo, związku z czym masełko jest i bardzo wydajne bo nie trzeba je stosować codziennie, a dodatkowo wystarczy nie wielka ilości aby nasmarować nim ciało.




Osobiście polecam! 
Cena za 250 ml to 69,00 zł
Dostępność-sklep internetowy http://www.patandrub.pl/

Tak intensywnie zachwycając się tym kosmetykiem zapomniałam wspomnieć o opakowaniu:) 
Słoiczek jest okrągły, zielonego koloru i idealny do tego masła. 



20 komentarzy:

  1. cena niezła, ale za jakość trzeba płacić, obiecuję sobie wreszcie sprawić coś tej marki, bo sporo pochwał czytam tu i tam :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. cena wysoka, ale jak na zauważalne efekty już od razu myślę, że warto :) może to będzie pierwszy produkt mój tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam to masełko, jest super. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nie umiem wydać tylu pieniędzy na kosmetyki pielęgnacyjne.. na kolorówkę, to co innego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ich kosmetyki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam masło otulające z tej firmy i mam dokładnie takie samo zdanie ;) Jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze odstrasza mnie cena... ale musze kiedyś spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. no i narobiłaś mi na nie ochoty niedobroto!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszą mnie kosmetyki z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, musi być genialne *^*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapach cytrusów. :D
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż zerknę co to za fajna promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. musze się przekonać do masełek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena jego mnie do siebie nie przekonuje, ale kiedyś może wypróbuje to masełko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby nie cena przy najbliższej okazji bym je kupiła :( ale moze kiedys przyjdzie taki dzien i kupię za taka cene :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.