niedziela, 13 października 2013

Muzyczna Azja; )



Już od tygodnia cały czas za mną chodzi ta energetyczna nutka, która potrafi o każdej porze dnia i nocy poprawić mi humorek ;)

Jak wiecie czy nie wiecie słucham wiele tego typu piosenek aczkolwiek sama nie jestem wstanie  tych wszystkich zespołów spamiętać itd ale na całe szczęście na pomoc przychodzi BLOG, gdzie to znajdziemy bardzo dużo piosenek Azjatyckich nie tylko K-POP ale również i piosenki z Tajlandii, Chin, czy Japonii.




Jeśli macie ochotę waszym uszom sprawić coś nowego to zapraszam do zapoznania się z http://kawaiiclock.blogspot.com/ , gdzie osoby zarówno początkujące w tej muzyce jak i nawet te,które już w tym nie co dłużej siedzą z pewnością natrafią na coś nowego i oryginalnego.


18 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z tych utworów, nie moja bajka ;p Ale w końcu każdy ma inny gust :)
    Pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam lubię wszelkie rodzaje muzyki i lubię czasem posłuchać nieznanych mi dotąd melodii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Azjatycka muzyka jest niesamowicie specyficzna, nie ukrywam, że czasem lubię sobie odrobinę posłuchać dla odmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie słuchałam takiej muzyki, ale jest naprawdę ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio znowu ciągle słucham openingu z pierwszej części Kuroshitsuji - sid - monochrome no kiss. Genialna piosenka, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posłuchałam, bardzo przyjemne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta spiewajaca lolitka jest fenomanalna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja za 2 tygodnie nasłucham się tajlandzkiej muzyki na żywo :) już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jetem w stanie się przekonac, lubię kompletnie inną muzykę...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.