czwartek, 11 lipca 2013

A Werewolf Boy / Neuk-dae-so-nyeon




ROK / WERSJA JĘZYKOWA:
2012 / Napisy PL

KATEGORIE:
Opis: 
Matka (Yeong-nam Jang) przeprowadza się wraz z dwiema córkami do dużego domu na wsi, z powodu choroby płuc Soon-Yi (Bo-yeong Park). Na miejscu wita ich Ji-tae (Yeon-seok Yoo) - syn biznesmena, który pracował wraz z jej zmarłym mężem. Pewnego dnia Soon-Yi dokonuje niesamowitego odkrycia. Za zamkniętymi drzwiami stodoły znajduje wilkołaka (Jung-ki Song). Rodzina bierze go pod swoją opiekę, ponieważ myślą, że jest sierotą. Z czasem jednak Chul-Soo coraz bardziej zaczyna interesować się dziewczyną, tak samo jak Ji-tae.
Można zobaczyć-  TUTAJ


Film ten trwa dwie godziny i były to naprawdę wspaniałe minuty ten film jest wprost cudowny!!!
Oglądam go wraz z mą K-popową friend o której już kiedyś wam wspominałam.
Niestety nie mieszkamy blisko siebie, a więc zostaje nam tylko pisanie w sieci i wspólne oglądanie na odległość ;D

Zacznę od tego ,że jeszcze nigdy w życiu nie spotkałam tak świetnego męskiego aktora!
Przez prawie cały film nasz główny bohater (wilk) się nie odzywa tylko gra mimiką twarzy ,która jest wprost fantastyczna tyle emocji po smutek, złość, miłość ach no naprawdę nie mogłam wam wczoraj  o tym filmie napisać bo jeszcze trzymają mnie emocję...


Napisze tak:
Pierwszy raz w życiu aktor tak wciągnął mnie swoją role, że razem z nim odczuwałam emocję.

Historia wspaniała ukazuję przywiązanie jednej osoby do drugiej niestety muszą być oni rozdzieleni na długi czas...
I wiecie co On czeka jak ten wierny pies..ach już płacze

Ona powraca do Niego jako staruszka, a On jest nadal młody O mamcio wiecie jaki to ból?
Nie przykro mi ale więcej pisać nie mogę musicie sami go zobaczyć
Ja jeszcze przez tydzień będę wylewać łzy haha
Nie lubię tego typu filmów(dramatów) ale ten  trzeba zobaczyć go obowiązkowo

Ja jestem jak najbardziej świadoma tego ,że ty jest tylko fikcja ale ta gra aktorska była taka prawdziwa, że uwierzyłam...
A ta piosenka na samym końcu OMG wyciska łzy ;(
Idealnie dobrana do sytuacji 

OO przypomniało mi się, że kiedyś o tym filmie na swoim blogu pisała Nana...
A więc jeśli jesteście zainteresowani bardziej zwięzła i treściwą oceną filmu to zapraszam :)


Pozdrawiam.

17 komentarzy:

  1. Cyzżbysz zobaczyła go dzięki mojej recenzji? ^_^ Tak, faktycznie gra Sung Ki joonga była niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam każdemu! Film jest cudowny i od czasu do czasu do niego wracam. Zakończenie jest takie inne od większości tego typu filmów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą jeżeli chodzi o grą aktora...
    Po obejrzeniu " Old Boy ' a ", bardzo zraziłam się do azjatyckich produkcji. Ale ten film przywrócił mi wiarę. Jest fantastyczny, na żadnym filmie, nawet tym amerykańskim, które podobno są lepsze, nigdy tak rzewnie nie płakałam. CAŁA, dosłownie CAŁA moja twarz była mokra, łącznie z czołem ( wtf ? xd ), szyja i kawałek dekoltu, bo nie nadążałam wycierać łez. Tego filmu nie da się opisac słowami, po prostu należy go obejrzeć i poczuć.
    Wracając jeszcze do aktora, uważam, że jest prze słodki, kochani i w ogóle taki to WYPRZYTULANIA ! ♥♥♥ Zakochałam się w tym aktorze, łączy słodkość i niewinność z seksapilem i męskością... Coś niesamowitego. Zawładnął moim sercem bardziej niż mój ukochany aktor, No Min Woo.
    Chciałam jeszcze dodać, że gdybym była w tym filmie zabiłabym główną bohaterkę.. Tak mi było szkoda Chul-Soo. Nie dość, że to wredne babsko na niego nakrzyczało, zwyzywało, rzuciło w niego kamieniem i zostawiło ( ja bym przemówiła do niego normalnie a nie się na niego wydzierała, przecież on był wtedy taki bezbronny.... ) to jeszcze wróciła po tylu latach, spotkała go i otworzyła stare rany z powrotem po czym ponownie go zostawiła... Miała czelność znów go ranić ? Ja bym tak nie umiała.... Jeszcze widząc jak on sam lepi tego bałwana... Nawet na tym się rozryczałam i dłuuugo nie mogłam się uspokoić zaliczając nieprzespaną noc.
    C U D O W N Y. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna pozycja na mojej liście "do obejrzenia". (^_^)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm..ja lubię dramaty, wsumie to jedne z moich ulubionych filmów, koniecznie muszę go oglądnąć i to w najbliższym czasie, zapraszam się do mnie:
    www.letmewalkawhilealone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba Twój entuzjazm mnie do niego namówił ;)
    Ale co do opisu - rodzina spotyka wilkołaka w stodole i go przygarnia? A jakiś strach, przerażenie albo panika? ;D Chyba, że był w ludzkiej postaci, to do niczego się nie czepiam ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba obejrzę ten film bo zapowiada się znakomicie :)
    Otagowałam Cię na swoim blogu! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie muszę zobaczyć:) zaciekawił mnie bardzo i do tego piękna muzyka:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje się być ciekawy ten film.

    OdpowiedzUsuń
  10. Film wydaje się ciekawy i chyba mnie skusiłaś ;D Jedyne co mi tu nie leży to te imiona... Przyzwyczaiłam się do Japońskich dram i ciężko mi się przestawić na inne azjatyckie języki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam ten tytuł na różnych stronkach ale nie mogła jakoś się zebrać żeby obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, mimo tego, że strasznie się popłakałam, cieszę się, że to ten film wybrałyśmy do wspólnego oglądania. :D
    Dla wszystkich, którzy jeszcze się zastanawiają, na prawdę warto obejrzeć. ♥~ POLECAM!!! ~♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam zamiar obejrzeć, ale aktualnie muszę dokończyć pare anime ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Film już od dawna jest na mojej liście. :D Widziałam Trailer i zrobił na mnie ogromne wrażenie. ^o^ Lubię filmy z wilkołakami czy wampirami. :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.