piątek, 5 kwietnia 2013

Próbki kosmetyczne od SPAKosmetyki


Dzięki uprzejmości- http://www.spakosmetyki.pl/
mogę przetestować i ocenić mniej więcej kilka produktów :)

Tak jak widać na zdjęciu dostałam próbki w saszetkach oraz małe testery mydełek.

























A teraz przedstawię wam zdjęcie produktów pełnowartościowych.

Dostałam również kilka ulotek abym mogła bardziej zagłębić się w wiedzę o KOSMETYKACH NATURALNYCH





Zapraszam do przejrzenia oferty sklepu-http://www.spakosmetyki.pl/
jak i do polubienia strony na Facebooku- https://www.facebook.com/kosmetykiSPA



38 komentarzy:

  1. Fajne takie probki, ja osobiscie bardzo lubie rozne rzeczy testowac. Moze dlatego wlasnie tak lubie glossybox. Daj znac, co myslisz o tych kosmetykach, jak juz wyprobujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobie "pierwsze wrazenie" jak dostane pudelko w kwietniu ;) a jesli chodzi o poprzednie to luty bez szalu, a marzec bardzo na plus :) zwlaszcza odzywka z artego.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie zgodzilam sie na ta wspolprace, bo jak mozna zrobic rzetelna recenzje z 2 probek kremu? do tego umieszczanie ich zdjec pelnowymiarowych produktow, mnostwo linkow i jeszcze uzycie tego sformułowania "kosmetyki naturalne"... troche niepowazni sa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ja to potraktowałam jak sugestię ;)

      Usuń
    2. Madeleine90, co masz na mysli przez uzycie tego sformulowania 'kosmetyki naturalne'? Bardzo sie tym interesuje i chcialabym wiedziec, czy te sa faktycznie tego, czy tylko sie sami tak nazywaja...

      Usuń
    3. z tego co kiedyś czytałam to kosmetyki naturalne zawierają składniki naturalne, natomiast kosmetyki organiczne muszą mieć X % substancji naturalnych ;) Często zależy to od certyfikatu.

      Usuń
    4. Ja podobnie jak Madaleine, może kiedyś będą pełnowymiarowe kosmetyki ...
      Udanego weekendu:)

      Usuń
    5. cupofjasminetea co do 'kosnetykow naturalnych' mialam na uwadze to, ze firma wysyla ci PROBKI i wymaga bys w poscie podlinkowala te wlasnie dwa slowa do ich strony i pisza ze jest to bardzo wazne. I nie jest to sugestia, a warunek konieczny podczas wspolpracy z nimi.

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tych kremów i mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna taka przesyłaka czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie czekam na przesyłkę od nich:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zaproponować, a może raczej zaprezentować Wam dwa ciekawe konkursy. W jednym z nich do wygrania są dwie gry edukacyjne dla dzieci "Akademia umysłu Junior", w drugim natomiast fantastyczna książka pt."Spojrzenie Elfa".

    W żadnym wypadku nie namawiam, po prostu chciałabym aby wiadomość o tych konkursach trafiła do wielu ludzi :) Jeżeli więc jesteście zainteresowani wzięciem udziału to zapraszam na mój profil, znajdziecie tam blogi "Babylandia" oraz "Książeczki synka i córeczki" gdzie dostępne są te konkursy. Jeżeli jednak nie interesują Was one to z góry przepraszam za spam...

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow mydełka wyglądają ciekawie ;) Czekam na recenzję ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Była ciekawa co to będą za próbki i teraz już wiem - też czekam na przesyłkę :)

    Ps.pozdrowienia dla Mamy,że podpatrzyła moje rozdanie i dziękuję za wzięcie udziału w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i jAKIE WSPANIAŁOŚCI
    :) nie znam formy ale zachecajaco wygladaja pordukty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to fajnie wygląda ^^ te mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego testowania :) Te mydełka fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również jestem ciekawa tych mydełek :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa czy Ci spasują te kosmetyki, czy się zdecydujesz na pełnowymiarowe.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam 2 mydełka, które są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe jak będą wyglądały efekty używania ich ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam z niecierpliwością na efekty ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. używałam arganowego kremu do twarzy ze złotem - boska konsytencja! taki lekki, świeży, no i rzeczywiście zostawiał na skórze drobinki "złota" :)
    a kremom do rąk od Scandii z masłem shea jestem wierna od kilku miesięcy - waniliwa i passiflora wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam , ale zachęcająco wyglądają *o*

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam okazji próbować, ale próbki są zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam ich ofertę ale mydełka coś mi nie bardzo odpowiadały. Coś z ich składem było nie tak ale nie pamiętam już co to było.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.