czwartek, 28 lutego 2013

Kolagenowe serum do mycia włosów BingoSpa oraz nieznane mi mydełko


Kolagenowe serum do mycia włosów BingoSpa

Rekonstruujące i nawilżające serum do mycia włosów BingoSpa
Skuteczne, bo bogate w kolagen, który wspomaga proces odbudowy włókna włosa.
Kolagen jest białkiem o bardzo podobnej budowie do białek tworzących strukturę włosa.
Dzieki temu tworzy cieniutki film ochronna na powierzchni włosów, który zwiększa zatrzymanie wilgoci i jednocześnie chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia przywracając włosom jędrność, elastyczność i miękkość w dotyku. 

 
Sposób użycia: nałożyć na wilgotne włosy, masować, dokładnie spłukać, ew. zastosować odżywkę.
 
 
 
 Kolagenowe serum do włosów dostałam od
Kosmetyk ten jest w bardzo praktycznej butelce, która posiada idealny otwór aby produkt ten mógł swobodnie z niego wypłynąć ;)
Konsystencja jest lekko wodnista i dosyć delikatna, a łącząc się z wodą zaczyna się dobrze pienić i powstaję nam delikatna piana, która nie podrażnia dłoni. Następnie myjemy włosy ,trzymamy chwilkę na głowie i spłukujemy. Używamy tego produktu dokładnie tak samo jak zwykłego szamponu do włosów. 
Wydajność jest dobra.
Zużywałam go tyle samo co zwykły szampon, a więc wiadomo ,ze zależy to od długości i grubości naszych włosów.
Zapach jest dość dziwaczny i nie każdemu może przypaść on do gustu-ja z tej samej serii mam jeszcze serum do mycia twarzy i pachnie dokładanie tak samo zatem uważam ,ze jest to sprawka kolagenu ;) 
 
Kolagenowe serum do mycia włosów strasznie plącze włosy i aby uniknąć ich szarpania trzeba użyć coś do ich rozplatania.
Kosmetyk ten  bardzo dobrze myję włosy i pozostawia je miękkie. 
Czy je przetłuszcza?
Ja i tak myję włosy codziennie, a więc w tym temacie nie mogę sięwypowiedzieć ale na pewno kolagenowe serum nie obciążyło moich włosów.
Cena-9 zł
 
 
 
 A teraz przedstawiam państwu tajemnicze mydełko ;)
Tak naprawdę nic o nim nie wiem ale napisze to co sama wywnioskowałam z jego używania.
 
  Zapach kojarzy mi się z kozim mlekiem z domieszką czegoś co nie do końca stanowi zgrany duet. NA całe szczęście przy używaniu tego mydła zapach ten praktycznie całkowicie wietrzeję.Mydło jest wydajne,a dowodem na to jest to, że bardzo dobrze się pieni przy niewielkiej ilości wody.
 
 
 Działanie:
Dobrze oczyszcza skórę pozostawiając ją gładką, nie podrażnia, nie przesusza.
Podsumowując:
Kosmetyk sprawuję się  przyzwoicie.  
 
JA to mydełko dostałam jako pierwsza ale za jakiś czas powinno znaleźć się ono w internetowym sklepie  http://www.sklep.grotabryza.pl/
ponieważ zauważyłam z boku takową zakładkę z mydełkami ;) 
 
 
 
 To dzisiaj na tyle.
Mam nadzieję ,ze was nie zanudziłam ;)
 
Pozdrawiam. 
 
 
 

25 komentarzy:

  1. A taka byłam ciekawa, a tu plątanie - tego nie znoszę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam to serum do mycia włosów, jeszcze nie próbowałam, ale nie fajnie jak plącze, mam bardzo długie włosy i takie rozczesywanie bywa irytujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie mydła więc może te się nada ;D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przekonuje mnie ten produkt. Skoro on ma regenerować włos nie powinno pisać, że w razie potrzeby użyć mleczka albo odżywki. Już sam w sobie powinien być bardzo odżywiający i nie powinien plątać włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. to serum jest bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o takie mydełko co nie wysusza przydałoby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy wszystko z BingoSpa co do włosów, plącze je? ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam tylko mydła Dove, ale to mydełko jest ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja kumplea myła włosy żelem do mycia miejsc intymnych. Ponoć odzywia najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, obecnie mam krem z kolagenem BingoSpa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czemu, ale ja od wszelkiego rodzaju mydeł wolę żele pod prysznic. :)

    Pozdrawiam,
    paulinab

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się zaopatrzyć w to serum ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety to kolagenowe serum bardzo plącze włosy.

    OdpowiedzUsuń
  15. mi bardzo odpowiada to serum :) nawet moje suche końce włosów są po nim mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam nigdy ; )

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Już miałam obiecać, że wypróbuję, ale i bez tego serum mam problem z plątaniem się włosów. Niestety... a mydełko do twarzy? zamiast pianek np?

    OdpowiedzUsuń
  18. ekstra post! ;)
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kupię kolagen do włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie średnio się włosy po tym serum rozczesywały, musiałam delikatnie i pomału i wtedy jakoś dawałam rade

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.