środa, 17 października 2012


W ramach  współpracy z http://www.archipelagpiekna.pl/?p=1165022127


dostałam Peeling enzymatyczny Ananas i Papaja 50g

Co nam o nim pisze producent?


Peeling z enzymami owocowymi działa oczyszczająco na powierzchnię skóry, usuwa martwe komórki oraz stymuluje procesy odnowy.
Połączenie enzymów papainy ( zawartej w owocach papai) i bromelainy ( pozyskiwanej z owoców ananasa) pozwoliło uzyskać produkt o dużej skuteczności działania będącej efektem komplementarnego działania proteolitycznego obu enzymów. Oligosacharydy zapewniają utrzymanie właściwego nawilżenia skóry.
Aromatyczny peeling enzymatyczny połączony z mączką ryżową delikatnie oczyszcza, rozświetla skórę, stymuluje zmysły zapachem tropikalnych owoców dojrzewających w promieniach afrykańskiego słońca.

Waga: 50g
Cena brutto: 13.29 zł

Co ja o nim myślę?

Na powyższym zdjęciu widać jak prezentuje się opakowanie tego pilingu.
Jest to małe, szczelne pudełeczko. 
Gdy je otworzymy w środku znajdziemy biały proszek, który po spotkaniu z małą ilością wody ścina się i powstaję "papka", którą myjemy naszą buzię. 

Produkt ten jest bardzo delikatny, a więc z pewnością mogę go polecić osobą z wrażliwą i naczynko-wą cerą. Po umyciu twarzy tym "peelingiem" nasza buzia jest czysta, promienna i gładka. Opakowanie tego kosmetyku starcza na dość długo ponieważ nie trzeba wiele proszku( sypie na oko), aby umyć buźkę. Zapach jest przyjemny.
Osobiście jestem zadowolona z tego produktu ponieważ moja buźka jest dość wrażliwa  dzięki czemu po użyciu tego nie miałam żadnych zaczerwienień ale osoby, które są bardziej wymagające mogą być z niego  niezadowolone.


23 komentarze:

  1. Ananas i papaja - to brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy skład1 zaintrygował mnie, pozdrawiam Ciekawska Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi kusząco, szkoda że jest do twarzy, wolałabym do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak dobry to ja bym się skusiła... Mam małe ciałko, to może na kilka razy :) I nie podrapie, to zaleta...

      Usuń
  4. wydaje się całkiem fajnym produktem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling zapowiada się bardzo dobrze ;) Pewnie pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie używałam peelingu enzymatycznego :) Ale tego też mimo wszystko bym nie użyła, zapach strasznie mi nie opowiada..

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje sie bardzo dobry..:)
    _______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I love ^^

    New post - Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chce mi sie poprobowac tych wszystkich kosmetykow... Hmmmm >:
    I cwiczenia najgorzej jest zaczac, pozniej sie od nich uzalezniasz i dnia bez chociaz malego cwiczonka nie wytrzymasz :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący. Przydałby mi się taki peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super polaczenie owocow :) lubie takie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie chętnie spróbuję. Moje peelingi zazwyczaj podrażniały mi skórę ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ten peeling, ale na razie zamówiłam peeling enzymatyczny z BU.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.