poniedziałek, 18 czerwca 2012

Dzisiaj napisze wam o olejku z Avonu :)

Dwufazowy odżywczy olejek do ciała "Satynowa miękkość"

Producent piszę:


Najlepsze, co możesz podarować swojej skórze to prawdziwie zmysłowa gładkość. Osiągniesz ją dzięki nowemu dwufazowemu olejkowi do ciała „Satynowa miękkość”. Sprawi on, że Twoja skóra będzie kusić pięknem bez miary.
Wyjątkowy olejek do ciała dzięki swojej podwójnej formule nie tylko sprawi, że skóra będzie odpowiednio nawilżona, ale również przywróci ciału fantastyczną delikatność i jedwabistą gładkość.

Co ja o nim sądzę? 


Plusy:
1. Szybko się wchłania.
2.Skóra jest miększa po chwili.

Minusy:
1. Bardzo mało wydajny.
2. Nie ładnie pachnie, czuć alkoholem.
3. W niektórych miejscach mojego ciała skóra szczypała.


Podsumowując:  tego olejku ja już nie zakupię.
A wy miałyście już ten olejek?
Jakie były wasze wrażenia po jego użyciu?

7 komentarzy:

  1. Ten olejek nie jest rewelacyjny... Jego zapach mnie przeraża

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go nie miałam także nie mogę ocenić, a po Twojej recenzji raczej go nie kupię :D haha
    wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam kochana ale mam taki ze złotym pyłem i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam z nim do czynienia, ale skoro zapach jest "alkoholowy" to nawet nie będę próbowała, bo zapach jest dla mnie b. ważny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nigdy go nie mialam xD

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się jego zapach:*i zapraszam do mnie :* do obserwowania i komentowania chętnie się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten olejek i podobnie jak Ty szczypie po depilacji. Nie zachwycił mnie efekt nawilżenia - lepszą skórę miałam po zwykłej oliwce J&J. Zapach mi nie przeszkadza. Generalnie oceniam na 3 + więcej nie kupię na pewno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.